onsdag 7 december 2016

Playmobil FunPark - värt ett besök?

Ja, det tyckte vi verkligen! Hade tänkt ta mig dit med barnen i somras när det var som varmast ute men kom aldrig iväg, dessutom renoverades hela ute delen under sommaren så blev helt enkelt inte av. Men nu var vi där igår, och det var ju super. Vi spenderade tre timmar där, ute som inne och åt också lunch i caféet. Maten var inte precis något att hänga i julgranen men helt okej, fast vege couscousen var nog riktigt god måst jag påpeka. Det roliga med stället var att det passade både Ava och Umi, men också äldre barn. Alla hade sin hörna var de fick leka fritt. Visst är det kommersiellt och man måst gå igenom butiken både för att komma in och gå ut, så givetvis kommer man till bilen med en playmobil leksak, yes, även vi. Det får bli barnens julklapp.

När jag tog bilderna råkade det vara tomt (vill inte heller ta andras barn på bild) men där var en dagisgrupp när vi kom och nog en hel del barn men absolut inte för mycket vilket jag kan tänka mig att det kan vara vid högsäsong.



 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar