tisdag 22 november 2016

De är här!

Mina föräldrar alltså. Hade inte dubbelcheckat ankomstiden, vilket faktiskt är jätte olikt mig, men hade en stark känsla av att jag visste när flyget landa. Känsla ska man tydligen inte alltid lite på. F tyckte jag inte helt var i mitt esse. Som tur slog det inte så farligt fel, men i samband med att vi var lite tidiga och flyget lite sent så hade vi en 1,5 timme to kill. Klarade det galant förutom att det började bli gränsfall just innan de kom. Vi åt glass och hittade ett lekrum. Bueno!


Umi var så ivrig i bilen och babblade på i ett och sjöng och hade sig, tills han somnade mitt i en sång. Hah. Nu ska vi njuta av tiden mommo & affa är här. Har faktiskt väldigt lite inplanerat utan det blir mer spontana utfärder, mycket lek, promenader, middagar och sånt. Fantastiskt så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar