onsdag 20 maj 2015

Simstadion och restaurangbesök

Igår gick jag till Hesa Simstadion och simma med två vänner. Attan vad det var skönt! Vågade dock inte simma ordentligt för har haft jätte jobbig foglossning så medan vännerna simmade i raser takt så höll jag på med vattengång i snigel fart, men ack va det var skönt. Det var inte för mycket folk som det ofta är på simstadion, vattnet var skön temperatur, solen sken och vinden smekte kinderna. Jag hann basta i lugn o ro innan simmarna var färdiga. Vi drack en kaffe efteråt i sällskap av en snål ekorre. Sedan gick ena vännen och jag vidare till Alppilan Tori, en liten restaurang precis där jag bodde 2008. Jag åt en mega hamburgare med franskisar, det var jag minsann värd efter min stora sportinsats. Det var en så skön eftermiddag/kväll! Härligt att simma vilket dessutom gjorde gott och så roligt att träffa en god vän i lugn o ro på restaurang. Precis vad jag behövde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar