måndag 19 december 2016

När man blir bortskämd

På lördagen fyllde jag år, 37 blev jag. Fick en fin present som F har kämpat med att få hit i tid. Presenten är från Mexico från en kvinnoorganisation som lagar bland annat väskor och plånböcker. Har har varit i kontakt med dem i ett par månader angående min present. Min plånbok har länge hållit på att gå i bitar och han vet att jag gärna stöder liknande organisationer så detta var ju en fullträff. Blev så glad för presenten men ännu mer för omtanken.

Sedan kläcker han ut sig att det inte var allt, att han bokat in mig på ett SPA på Meridien och att jag ska räckna med redigt med tid. Så tacksam att han faktiskt valt behandling och beställt tid för annars blir det lätt inte av att gå, sen senare. Så samma dag for jag på SPA. Det visade sig vara en 2,5 TIMMES behandling och ännu bubbelpool och bastu på. Herre du min milde, har nog aldrig varit lika avslappnad. Jag har i flera år tänkt att det vore skönt att gå, och i smyg önskat det i present, men alltid dragit mig ur innan jag beställt för tycker alltid att de ändå är så dyra, att äh. Det vet ju F, så jag fick bara ge ett kuvär med pengar till receptionen och lova att jag inte ska kolla vad behandlingen kosta. Ha ha! Otroligt härlig present.

Men dagen tog inte slut där heller. Barnvakten kom och sen gick vi ut och äta på tumis på en fine dining restaurang, hit. Det var verkligen gott! Kände mig riktigt ompysslad och bortskämd. Lever länge på denna dag!

Kvällen innan jag fyllde 37 såg jag ut såhär, ganska sliten efter en tröttsam natt och toddler x-mas party. Nu återstår det att se hur man förändras under detta kommande år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar