onsdag 9 november 2016

Malin & Co är här!

Malin (engulapelsin) med familj är på Malta! De kom när vi var på Sicilien så vi träffades först idag. Det roliga är att vi inte setts sen början på 2000-talet. När jag och min första sambo splittade upp 2003 flyttade han in med sin barndomsvän som är Malins man Caj, men eftersom jag och min ex-sambo fortfarande var så himla goda vänner så hängde jag mycket där. Det gjorde också Malin som var Cajs dåvarande flickvän, men sen den tiden har vi inte setts. Men det kändes ju som om vi setts igår! Jag har dock läst Malins blogg i flera år så kunnat följa med dem på ett hörn.

Smått absurt är att de lite på måfå valt Malta och Mellieha och det råkar sig att de hyrt en lägenhet 100 meter från oss! Vilka är oddsen liksom?! Umi var så ivrig inför träffen att han gick helt i lås. Tog en lång stund innan han blev varm i kläderna men sen när han väl kommit igång berätta han ivrigt om månen och bilar. De ska vara en månad på Malta så vi hoppas på många träffar! Vi har redan en café-lekparkträff och en grillningsträff inplanerade. Super roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar