måndag 15 februari 2016

När underkläderna spänner

Igår hade jag obekväma underbyxor på mig och hela dagen kändes lite fel. Det spände på fel ställen och magen blev o hänga över kanten. Det både låter och kändes oattraktivt. Dom var helt enkelt för små. Kände mig stor, klumpig och puffsig. Idag hade jag perfekt storleks underbyxor med hög midja så att magen rymdes med och direkt kände jag mig betydligt bättre, smidigare, slankare och inte för att glömma bekvämare. Tänk vilken skillnad ett par underbyxor gör!

2 kommentarer:

  1. Äh min kommentar nollades! jag har extra mycket det problemet efter snittet. Alltid nån söm lite fel, också på gravidtrosorna så kan int mysa vidare i dom. Och köper jag nya så brukar jag komma hem med ett par jag gillar och två dåliga...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur? Gravidbyxorna (speciellt jeansen) som jag gärna använde (eftersom inget annat passa) efter födseln var ju bara för obekväma när den undre sömmen gick precis vid snittet. Oh nou! Men tänk alltså vad ett par underbyxor gör för skillnad på ens fillis, och hela dagen liksom :)

      Radera