lördag 2 januari 2016

När tån sticker ut

Man vet precis hur obekvämt det är när man har hål på strumpan och stortån sticker ut. Detta fenomen irriterade även Umi ett par nätter sedan. Han hade på sig en pyjamas var fötterna är täckta (oftast har han bara fötter men denna pyjamas är extra bra när kan kliat sina fötter så man kan lägga kortison och han kommer inte åt det). Jag märkte nog att den hade ett litet hål när jag satt på den men lata jag tänkte ääh går säkert bra. Men nej det gjorde det inte. Vaknade 5 tiden till ett frustrerande skrik. När det hördes ett till likadant så gick jag och kolla men utan att tänka desstu mer på hålet i pyjamasen så la jag täcket på honom och gick ut. 10 minuter senare hördes det Mammmaaaaa. När jag denna gång kom in i rummet hade han benet rakt upp i luften och pekade på foten och sa Mammaaa med bedjande röst. Hela stortån stack ut ur hålet. Måste ju vara super obekvämt, så det var bara att byta pyjamas. Måst ha varit extra skönt för han vaknade inte ens till att Ava åt sin gröt 9 tiden. Inatt vakande han till att blöjan läckt ordentligt och han var helt genom våt ända upp på magen och ner till knäna. Stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar