lördag 5 december 2015

Viselring som slinker av

De senaste dagarna har jag fått ha min vigselring i en skål för om jag har handen neråt så slinker den av. Efter att jag tappat den tre gånger på en förmiddag (i sanden, i skon och i diskhon) så fick den gå på paus. Nu är det inte så att jag plötsligt sku ha tappat en massa vikt men min kropp har tendens att både suga upp och bli av med en massa vätska inom kort tid. Tydligen har jag nu blivit av med en stor mängd eftersom min vigselring aldrig varit såhär lös. Från en dag till en annan kan min vikt kasta med upp till 1,5kg (både + och -) på ett dygn, helt beroende på mängden vätska. Nu la jag ringen tillbaka på fingret och den verkar redan hållas bättre. Vi hoppas det håller i sig för man blir ju så van med ringen att man känner sig lite naken utan den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar