tisdag 8 december 2015

Att vakna med läppstift

Jag har ett såndänt läppstift som man lägger på och blir long lasting (alltså flera timmar) när man sedan applicerar ett läppfett med jämna mellanrum. Igår på dagen lade jag ett lager men hann inte "pussa ett papper" för att få det starkaste lagret bort innan läppstiftet fastna så hade himla röda läppar hela eftermiddagen, ja, för röda i min smak. Men idag morse var de sabla snygga, haha. Blev mäkta förvånad kl.05 på morgonen när jag var in i badrummet en sväng. Håret på ändan och ögonen hängde men läpparna de var röda och färgen perfekt. Det såg inte ens ut som läppstift, så jämn var färgen, utan snarare som skit snygga röda läppar, haha. Såg onekligen lite knäppt ut mitt i morgon rufset. Kanske det är tricket om man vill ha snygga läppar på morgonen, jämnt röda men inte sådär skrikigt, att applicera på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar