torsdag 6 augusti 2015

Svartvinbärsfröolja - bra för atopisk hy?

Några veckor sedan träffade vi några vänner som sade att deras dotter hade haft liknande exem som Umi när hon var yngre. De rekommendera att pröva svartvinbärsfröolja som man tar en tesked per dag. De menade att fungerade som mirakel. Never heard! Nu måst jag medge att jag är skeptisk för skulle inte vi alla med atopisk hy dricka litervis av denna smörja om den sku ta bort alla besvär, men sen igen varför inte pröva. Tänk om den skulle ha någon form av positiv effekt, ens lite, då är det värt det. Nu har jag beställt hem en flaska på 150ml så den borde räcka c. en månad. Jag är mycket nyfiken och mycket skeptisk. Om den har någon form av positiv effekt så blir nog både Umi och jag stor konsumenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar