söndag 9 augusti 2015

Svärföräldrarnas besök

Svärföräldrarnas åkte hem idag efter ett lyckat besök. Ja det hoppas vi i alla fall att de tycker. Själv tycker jag att det egentligen gick över förväntningarna. För det mesta var alla nöjda och trivdes ihop. Umi fick 150% uppmärksamhet i flera dagar, vi orkade bra trots ganska lite sömn (vår lilla party girl är en riktigt dagsovare men håller sig gärna vaken flera timmar i sträck mitt i natten), det var fint väder, vi hade trevliga middagar ihop och ett lyckat besök till mina föräldrars lande. Det som vi dock inte kunde göra var att göra utflykter alla tillsammans för vi ryms inte alla i vår bil, så F tog dem en dag en sväng in till stan och en annan dag på en lång hundpromenad kombinerat med lekpark. Under tiden försökte jag vila lite. Jätte roligt att de kom och jag tror de stornjöt av att få umgås speciellt med Umi som är en riktigt showman.

Efter att de åkt hade vi ett par vänner på besök som har en son som är 2 veckor äldre än Ava. Skönt att träffa vänner efter en familjevecka. Imorgon ska jag träffa en vän jag inte sett på 15 år (!). Jag började här om dagen prata med en pappa i lekparken och vi kom fram till att hans fru är mina gamla vän, haha, så vi bytte numror och nu ska vi ses. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar