måndag 6 juli 2015

It's a dog's life - 4 år gammal

Idag fyller jag 4 år. Jag ska fira med att springa i skogen, jaga några fåglar, sola mig och tugga på mitt födelsedagsben.




Jag är världens finaste hund som har ett tålamod av guld med familjens yngsta. Jag är hemifrån norra Mozambique men har även bott i Gabon, Mauretanien och Finland. Förutom dessa länder har jag även besökt några andra europeiska länder, Sydafrika och Senegal. Det är väl inte så kul att flyga men det roliga är att få vara med familjen, oberoende vart de far. Jag får alltid komma med.

Jag tycker mycket om ekorråskådning, fågeljakt, ödeldödning men även käppar och bollar, och såklart mat. När jag solar blir min hy svart men i den nordiska vintern blir jag riktigt ljusröd. Jag har en skön soffa som jag älskar och eftersom jag hårar såpass mycket så får jag hålla den för mig själv, lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar