fredag 3 april 2015

Quality time och foglossning

Vi umgås, leker, jag och svärmor fixade tak åt komposten, vi åt på restaurang igår kväll för att fira svärfars födelsedag och generellt så tar vi det ganska lungt. Sådär som man skall göra. Jag drabbas dock av foglossning och styvhet, vilket ju inte är speciellt kul. När jag var gravid med Umi så undrade hur det känns och vad det egentligen är men äh, nu kan jag lungt säga att man nog vet hur det känns när man drabbas av det. Är så jäkla styv i fogarna och det tar ont att gå i trappor och ibland när jag bär på Umi så hugger det till i magen. Jag har ju ännu några månader kvar, inte ska det väl vara såhär resten av tiden? Hoppas ej! Annars har vi det bra. Till roligare saker så kan jag bjuda på några bilder.





4 kommentarer:

  1. Usch för foglossning. Vet hur hemskt det kan vara. Som tröst kan jag säga att det försvinner efter förlossningen (åtminstone har jag inte haft nå känningar efter att Björn föddes). Sköt om er! Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men inte vill jag ha det ändå till förlossningen, det är ju en evighet tills det, buhuuu! Kram

      Radera
  2. Mitt gick i vågor i början. Men på slutet hade jag nog nästan dagligen. Hoppas du slipper lindrigare undan. Kraaam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktiskt känns det bättre idag, hurraa! Finns hopp om att inte ha det varje dag i allafall :)

      Radera